فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

فندوووووووق

یه مامان با کلاس!!!!!!!!!!!!

1390/9/20 11:41
نویسنده : مامانی مریم
534 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی شیک و جدی بعد از شرکت رفتم فروشگاه و هرچی دلت می خواست برداشتم

کمپوت گیلاس

شکلات تلخ

ماست

لواشک

.....

بعدش هم خیلی باکلاس عابر بانک باباجونت رو که دستم بود دادم به صندوق تا از حسابش کم بشهههههه

فقط مامانی شب حالم دوباره بد شد از بوی استانبولی خودم -که همه عاشقشن- داشتم بالا می آوردم

بابا جونت قاطی کرده بود می گم تو حالت خیلی بده چرا اینجوری می شی من وقتی می بینم و نمی تونم کاری برات بکنم از خودم متنفر می شم اعصابم خرد می شه بعد از زایمان برو تموم کن دیگه این فندوق اولی و آخری باشه ............

منم با این حال خراب و تنگی نفس فقط لبخند می زدممممممممم

الهی .................

فندوقی فدات بشم

جواب آزم رو امروز گرفتم هفته بعد میبرم دکتر تا ایشالا واسه سونو هم برام بنویسه

ایشالاااااااااااااااااا

دوستت دارم عزیزم با وجود تموم پدر در اومدنی هام!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
24 آذر 90 11:43
saahar
24 آذر 90 22:26
kheiliam kare khoobi kardii azizam khariiiid kardiii. boooooooooooooooooosssssss. bishtafr movazebate khodwt bash azizam. fandoghiiiii booooooooossssss doooset daram


مرسی خاله سحر جون یه عالمه دوستت دارم خاله جوننننننننننن
مامان یسنا
27 آذر 90 17:02
سلام.کوچولوچطوره.؟مواب خودت باش مامانی.


سلام این دو روز حسابی کار کردم الانم 7:30 هنوز شرکتم نی نی از دستم کلافه شده فردا ممیزی دارم + پس فردا تموم شه راحت می شم برام دعا کن
دوستت دارم
مامان یسنا
27 آذر 90 23:12
منم همینطور.واااااااااااایمامانیکارایسنگین نکن.چشم حما
amirmohamad_asra
30 آذر 90 9:15
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ منتظره حضورتون هستیم