فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

فندوووووووق

الهی قربونت بررررررررررررم

1390/9/20 8:49
نویسنده : مامانی مریم
259 بازدید
اشتراک گذاری

فندوقی کوچولو مامان جونی الهی قربونت برم داری حسابی پدرمو درمیاری یاااااااااااااااااااااااااااا

دیشب بابا جونت کباب گرفت که من خیلی دوست دارم ولی اینبار به جای عق ، رسما همشو بالا آوردم!!!

مامانی یه کوچولو رحم کن دارم از گرسنگی می میرم ولی نمی تونم بخورم همش حالت تهوع دارم

الهی فدات بشممممممممم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یسنا
20 آذر 90 15:08
وای چه بد.میگن اگه تلقین کنی حالت بد میشه میخواین شما به تهع فکر نکن شاید درست شد؟من زیاد مطمین نیستم.ولی یه امتحان کنید شاید جواب داد.


من بهش فکر نمی کنم ........... شایدم فکر می کنم چون هرچی میخورم به ذهنم میاد نکنه حالم بد شهههههههه چشم سعی می کنمممممممم دوستت دارم
sahar
20 آذر 90 15:52
khob fandogh dashtan in mazaram dare dg mamane mehrabonesh avash kol chizaie khoob darii. ta ieki 2mahe dg in halatet az bein mire azizam. dar zemn bande har rooz be fandoogh sar mizanam zod zod vasamoon beneviis. boooooooooooooooooooooooooooooos movazebe khodetam baashh


دوستت دارممممممممممممم
مامان یسنا
22 آذر 90 16:25
راستی انارتهوع ذوازبین میبره