فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

فندوووووووق

مامان بیا جیش دارم ....

1390/9/20 16:35
نویسنده : مامانی مریم
40,221 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بیا جیش دارم فوریه خیلی کارم

 لگن بیار زود برام تا خیس نشه شلوارم

فیل به این بزرگی لگن به این کو چیکی

پاهاش چه چاق و گنده ست این آقا فیل خیکی!

زرافه خیلی نازه پاهاش چقدر درازه

ناراحته چون که نیست لگن براش اندازه

خط خطیه گور خر از نوک پا تا به سر

باید بشینه روی یک لگن بزرگتر

این سگ ما خال خالیست خال های او قهوه ایست

 خودش باید بدونه که جاش رو این لگن نیست

مرغک پا حنایی بخون تو قد قدایی

روی لگن نشستی به چه پری چه پایی!

آهای آهای آقا موش که هستی خیلی باهوش

 لگن برات بزرگه نیفتی یک دفعه توش!

خرس سفید خسته روی لگن نشسته

باید بلندشه از جاش درٍ خونه رو نبسته

قورباغه سبز من نشسته روی لگن

لگن که مال او نیست مال کیه؟ مال من!

اون طرف این لگن افتاده شلوار من

 مامان بدو زود بیار تموم شده کار من

 پر شده باز این لگن باید که خالیش کنم

َتا این که دفعه بعد دوباره توش جیش کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
21 آذر 90 0:34
aziiiiiizaaaaaaaaaam kheiliiii ghashng boooooooooooooooooooooood. booos

booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooss
سها
3 اردیبهشت 94 10:22
باحاله خوشم اومد هاهاها خب برو دستشويي