فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

فندوووووووق

یه جمعه با فندوووووووقی

1390/10/16 11:45
نویسنده : مامانی مریم
407 بازدید
اشتراک گذاری

فندوووووووووووق 10 هفته شد

امروز یک سوم راه رو طی کردیم عزیزم

دیروز خیلی شیطون شده بودی 2 بار بالا آوردم دیگه تا بابا مجید بیاد داشتم میمردم

بنده خدا ساعت هشت رسید و آماده شدیم بریم شام بیرون

رفتیم پیتزا سفارش دادیم آقای گارسون گفت: تازه نامزد کردید؟

بابا مجید خندید و گفت: نه آقااااااااااا دو ساله سرخونه و زندگیمونیم بچه ام داره بدنیااااااااااا میاد!!!

پیتزا رو که خوردیم برگشتیم خونه تازه لباسامو تعویض کرده بودم که یهویی ........................... حتی نذاشتی یه لقمه هم بمونه!!!!!!!!!!! به بابات گفتم فقط بیاد بیرون می دونم چیکارش کنم

الهی قربونت برم تو پس چی دوس داری؟

هرچی می خورم که پس می فرستی عزیز ددددددددلممممم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
18 دی 90 21:19
الهی قربون شیطونیاش.انشاالله بدنیا میادودلت رو میبره


فدات شم خاله جون ممنون دوستت دارم
مامان رادين
19 دی 90 15:28
سلام
وقتي پست هاتو خوندم ياد سال گذشته خودم افتادم كه همين جوري بودم دلم از همه چي بهم مي خورد وخيلي هم ضعف داشتم.
اما اون روزها تموم شدند وحالا نيني ما مردي شده واسه خودش
ان شااله ني ني شما هم صحيح وسالم به وقتش بغلش مي كنيد وهمه اين روزها براتون يه خاطره مي شه.
حسابي مواظب خودتون باشيد وكشمش وانگور زياد بخوريد براي تهوع خوبه

سلام
ممنون خاله جووون که مامی مریم منو راهنمایی می کنین بوس 1000 تا

sahar
19 دی 90 17:33
vaaayyy. che shiriine in fandooghiie khaleeeeee. ghoorboonesh beraaaam ishala k shad bashi hamishe mayami
sahar
19 دی 90 17:34
vaaaay che shirine in fandooghie khalee. ghorboonesh beram. ishala k shad bashi hamishe maryami
sara_f
22 دی 90 12:25
ایشالا که این نی نی گل ما واستون خوش قدم باشه و قدر مامان گلشو بدونه


ممنون خاله سارا جونمممممممممم بووووووووووس