فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

فندوووووووق

فندووووق 27 میلی متری مریمممممم

1390/10/15 11:44
نویسنده : مامانی مریم
338 بازدید
اشتراک گذاری


  • این روزهای آخر سال خیلی حوصله ندارم همیشه همین جور بودم ... روزای آخر سال گویا باتری منم تموم می شه و روز شماری می کنم برای بوق پایان سال
  • بابا مجید هم این روزها سرش حسابی شلوغه و زیاد نمی بینمش و زود به زود دلتنگش می شم
  • ولی وقتی یادم می افته که تو پیشمی دلم آروم می گیره
  • خدا رو شکر که امسال تو رو دارم فندوووووووقی
  • انگیزه ی من تو این روزای آخر سال هستی
  • خدا رو شکر که تو رو دارم خدا رو شکر که تو وجودم هستی
  •  گرچه این روزا انقدر بالا میارم و حالت تهوع دارم که گاهی باهات دعوا می کنم ولی هر لحظه خدا رو شکر می کنم که دارمتتتتتتتتتت
  • خدایا بابت فندوووووق کوچولوی 27mm ازت هزاران بار ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نوشی
19 دی 90 13:57
چقدر وبلاگ نی نی جونت قشنگه انشاالله دو سوم دیگه راه رو هم با خوشی و سلامتی سپری کنین و عکس فندق جون رو برامون بذاری
بوس


ممنون خاله نوشی جونم تورو خدا منم دعا کنید بوس 1000 تا
sahar
19 دی 90 17:36
azizam az in be bad k fandooghet hast dg delet nemigere golam. che az in ja be badam khob bashi khanoomii, ta in k mamane khobiiii boodii. ie zarasta in hame aziat mikone. bozorg she chi mishe. fadash beeshaaammmm