فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

فندوووووووق

برای فندوقمممممممم

1390/9/6 11:55
نویسنده : مامانی مریم
317 بازدید
اشتراک گذاری

زنگ زدم به خاله و گفتم که جواب آزم + شده

خیلی خوشحال شد

شام رفتیم خونه بابابزرگ

همه می دونستن!!!

گفتم تورو خدا به بابای فندوق هیچی نگین خودم می خوام بگممممممممم

شام رو که خوردیم 8:30 گفتم بریییییییییم

بابایی گفت: الان/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود نیست؟

گفتم نههههههههه دل و کمرم درد می کنه

تو راه پرسید پری شدی؟

گفتم : آره کمرم داره می کشهههههههههههه

در پارکینگ رو که باز کردم دویدیم بالا

به بابا اشاره کردم خودش در رو ببنده

سریع نامه (سلام بابا جون خسته نباشی ... فندوق) رو + پستونکی که گرفته بودم رو چسبوندم به در واحد خونمون

از چشمی نگاه می کردم

بابا اومد رسید جلوی در ................................

یه چند دقیقه ای همش چشمش رو ورق بوددددددددد

ماتش برده بود

گیج و مبهوت وایستاده بود

در رو باز کردم و گفتم:چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا تو دیگه

با چشماش سوال کرد

گفتم : بابا شدی دیگهههههههههههه

یه دفعه لپ تاب از دستش ولو شد رو زمین با یه صدای وحشتناک

سریع بغلم کرددددددددددددددددد

بعد از چند دقیقه گفتم ولم کن بذار در رو ببندم

......................

تا دو روز می گفت منو گول زدی فکر کردم پری شدی ..........

هنوز مبهوت بود

خاله زنگ زده بود به مامان و خواهرهای بابایی گفته بود همشون زنگ زدن و تبریک گفتن

خداااااااااااااااایا شکررررررررررررت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نفس
6 آذر 90 12:56
وای عزیزم خیلی برات خوشحالم مبارک باشه مامان شدنت
اتفاقی وبت رو دیدم و لبخند رو لبم نشست خیلی مواظبه خودتو فندق کوچولوت باش خییییییییلی
برای منم دعا کن آخه منم منتظر نی نیم هستم و مطمئنم که خوب درک میکنی که انتظار چقدر سخته


میدونم نفس جون میدونم ولی طاقت داشته باش و همه چیز رو بسپار به خود خدا
به حق علی اصغر امام حسین این روزا مامان شی عزیزم
مامان ایلیا
6 آذر 90 15:13
سلام قدم فندوق کوچولو مبارکه خیلی تبریک میگم ایشالا به سلامتی عزیزم


ممنون مامان ایلیا ایشالا همیشه خندون باشید
sahar
6 آذر 90 16:06
azizam che maman babaie mehraboonii
movazebe khodet bash maryam jan
2mahe aval kheili hasase azizam
booooooooooooooooooooooooooos


ممنون سحر جونم ایشالا خبر مادرشدنت رو بشنوم عزیزم
تورو خدا واسم دعا کن
هزار تا بوس
sahar
7 آذر 90 20:45
ghoorboonet beram hamishe vasat doa mikonam. ishala k fandooghet zodi saleme salem chesha ro in donia baz mikone. man mojaradam azizam ishala manam maman misham ta chand sal dg.fandooghetee az door beboos.


فدای تو
ایشالا عروسیت دوست جونم
هزار تا بوووووووووس
مامان پریا
10 آذر 90 10:52
سلام عزیزم مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه یه عالمه دیگه هم مبارکه. مواظب خودت و فندق کوچولوی خوشگل ناز باش تا زودی بدنیا بیاد با پریا دوست بشه. من تازه فهمیدم مادر شدی تاخیرم ر وببخش گلم. بوس


سلام مامان پریاااااااااا جونم مرسی مرسی مرسی چشم مراقبش هستم تا بیاد دخترخالشو ببینه
خیلی دوستتون دارم
مامان پریا
10 آذر 90 11:15
ضمنا فندق جون الان میتونی از نوار ابزار قسمت نی نی من رو انتخاب کنی و با زدن نینی ما تو راهه سن تقریبی اونو بالای وبلاگت واست بیاره.