فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

فندوووووووق

ی دختر دارم شاه نداره ...

1390/12/14 13:49
نویسنده : مامانی مریم
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم سونوی تعیین جنسیت

همه چی یه کوچولوی من ، خدا رو شکر خوب و سالم بود

و

نی نی من

دخمله

الهی فدات بشم نازنازی مامان ...

 

مامان جون فاطمه (مامان بابا) زنگ زد و گفت عروس کوچولو چطوره

عمه سمیه - عمه سمیرا و خاله ها

مامان جون هاجر

همه زنگ زدن

نرگسی که از خوشحالی رفته بود برات لباس صورتی خریده بود 

 

بابا مجیدم زنگ میزد می گفت مواظب دخترم باش!!!

 

ایشالا خوشبخت بشی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرضیه
14 اسفند 90 9:39
مبارک باشه این هم وبلاگ نی نی ناز من خوشحال میشم سر بزنید http://fereshteyeman.blogfa.com
آزي
15 اسفند 90 12:56
به به به سلامتييييييييييييييييييييي دخمل ناز خاله . الهيييييييييييييييييييي جيگر خودم مبارك باشه اومدنت


ممنون خاله جون ازی نازم که از روز اول هم حدس زدی من دخملم بوووووووووووس 10000000000000000 تا
مامان آراد(خاطره)
20 اسفند 90 15:10
مبارک باشه خانمی... ایشالا به سلامتی...خدا فرج خیر بده... به ما هم سر بزنین ..خوشحال میشیم