فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

فندوووووووق

جواب آز

1390/11/29 13:47
نویسنده : مامانی مریم
446 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه بعد از شرکت رفتم جواب آز غربالگری رو گرفتم

من کـــ چیزی سردرنیاوردم باید ببرم خانوم دکتر ببینه ولی ایشالا کـــ همه چی خیره

 

صبح با بابایی رفتیم بیمارستان ولی چیزی جز 2 ساعت تو ترافیک بودن  عایدمون نشد گفتند باید تلفنی وقت بگیریم ..............

 

راستی من و بابایی سر جنسیت شما شرط بستیم

 

من می گم فندوووووووق دختره  

بابا مجید می گه فندوووووق پسره  

 

سر یــ شام تو رستوران سنتی  

 

*** هر جنسیتی کـــ داشته باشی خیلی دوستت دارم عزیز مامان -

قربون اون دست و پای کوچولوت بشم من ، خودِ خودِ من ****

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یسنا
30 بهمن 90 15:01
انشاالله که خیره


مرسی گلمممممممممممممممممhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other4/other4%20(97).gif
آزي
2 اسفند 90 13:58
عزيز دل خالههههههههههههههه قربونت بشم زودتر بيا ماماني رو هم انقدر اذيت نكن گلم. دوستت دارم خيلي خيلييييييييييييي


خاله جون چشم شما هم نی نی رو زودی بیار ک با نی نی خاله جونم بازی کنم بوووووووووس