فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فندوووووووق

روزهای انتظار بارانی

1390/8/8 14:46
نویسنده : مامانی مریم
301 بازدید
اشتراک گذاری

فندوق جونم سلاااااااام

مامان رو ببخش عزیزمممممم

این روزهای نا امیدی خیلی حوصله نداشتم

آخه با اتفاقی که پنجشنبه افتاد و من متوجه عدم حضور تو شدم خیلی دلم شکست ...

میدونی عزیزدلم من حتی نقشه گفتن این خبر به بابا رو هم کشیده بودم

یه کادو + یه نامه از طرف تو فندوقی به بابات و اعلام حضورت

ولی ............................................

امیدم بخداست مامان جون بلاخره یه روزی این نقشه رو عملی می کنم یه روزی که زیادم دور نیست به امید خدا ...

فندوق جونم سه شنبه مامانی (مامانِ بابا) بهم گفت: مریم جونم نگران نباش تو تا 5 سال دیگه هم وقت داری تا بچه دار شی ، اگه می بینی ماهمش نی نی نی نی می کنیم چون مادربزرگ پدر بزرگیم بذار خودت مادربزرگ بشی متوجه میشی من چی می گممم!!!

نمیدونم باابیی چیزی بهش گفته بود یا نه (گرچه پرسیدم ازش گفت نه) ولی هر چی بود تو دلم گفتم نگران نیستم برای اینکه منم نی نی دارم فقط منتظر + شدن بی بی چکم

خوب شد نگفتمااااااااااااا ... چون تو که نبودی بعدش باید چیکار می کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

امروز داشتم مرور خاطرات می کردم یادم افتاد دو سال پیش این روز تولد آقا امام رضا (ع) بود88.08.08

من و بابایی توچال بودیم و بابا جانت داشت جواب + رو از من می گرفت که بیاد خونمون خواستگاری و من چقده ناز می کردم!!!!!!!!!!!

اونروزم مثل امروز بارون داشت نم نم میبارید

حتما تو هم داری تلافی می کنی و واسه من ناز می کنی آره فندووووووووقِ مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

دلم واست خیلی تنگ شده

میشه ازت یه خواهشی کنم؟

یه کمی زودتر بیا ..............................

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا
8 آبان 90 14:58
سلام.خیلی بااحساس هستین.امیدوارم هرچه زودتر فندقت بدنیا بیاد.من اگه جای شما بودم می رفتم زیر بارون و دعا می کردم .من هروقت بارون میاد می رم زیر بارون و با خدا حرف می زنم.من و آرینا منتظرتونیم که به ما سر بزنید.
مامان پریا
15 آبان 90 17:03
سلام مریم جونم خوبی؟ به ما یه سر بزن گفتم عید رو بهت تبریک بگم خاله جون. به فندق هم سلام برسون بگو فسقل تنبل زودتر بیا با پریا بازی کن. بوس

سلام مامان پریا چند باری دنبالت گشتم ولی پیدات نمی کنم نمیدونم چه جوری پیام بذارممممممممم عید شما و پریا جونم مبارک
چشم می گم ولی این فندووق کمی حرف گوش نکنه خالشش

ازدواج اشتباهی!
26 آبان 90 10:52
مریم جونم.فدات بشم نی نی توهم همین روزها میاد دلم روشنه روشنه
نگار
28 آبان 90 10:54
مریم جوننننننننننننننننننننننننم
نگار
28 آبان 90 10:58
مریم جونمممممممممممممممممم
sahar
5 آذر 90 1:52
maryam jan to behtariin mamane doniii khoshbahale fandooghet azizam


ممنون گلممممممممممممم
می بوسمت
ایشالا به همه آرزوهات برسی