فندوووووووووووقفندوووووووووووق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

فندوووووووق

یکی از تموم روزای مامان و بابا

1390/11/3 8:54
نویسنده : مامانی مریم
462 بازدید
اشتراک گذاری

پشت آیفون منتظرم تا ماشین می پیچه جلوی درب و پیاده می شی درب رو باز می کنم نگام می کنی و یه بوس برام می فرستی

منتظر پشت چشمی می مونم ، بازم می بوسیم و من در خونه رو برات باز می کنم

از در میای تو.

مثل همیشه بغلتو باز میکنی و من میپرم توش.

می خوام خریدا رو از دستت بگیرم میگی سنگینه دستت درد میگیره.

 لباساتو عوض میکنی و کانالای ماهواره رو بالا پایین می کنی

وسط دیدن تی وی یهو یادت می افته. میبینمت که از در آشپزخونه میای داخل ، در حالی که بغلت بازه و من فکر میکنم بازم حس نوستالژیک عود کرده و یاد یه چیزی افتادی اما میبینم که میای جلو و محکم بغلم میکنی، یادت رفته بود که دم در بغلمون نصفه مونده بود. محکم منو به خودت فشار میدی. میگی: نمیدونم کدوم احمقی گفته که یه سال که از ازدواج بگذره همه چیز عادی میشه.. من هر روز بیشتر و بیشتر از بغلت آرامش میگیرم، عزیزم.

محکم تو رو به خودم فشار میدم. نوک انگشتامو میذارم زمین وایمیستم روشون. اینجوری یه قدم به قلبت نزدیکترم. سرمو میذارم روی سینه ات و به صداش گوش میدم. کلی توی دلم قربون صدقه اش میرم که داره میتپه و تو رو برای من نگه میداره... تو دلم آرزو میکنم که تا هزار سال دیگه خسته نشه، و چشامو میبندم.

چقدر داشتنت خوبه.

شبا قبل از خواب منو محکم فشار میدی و می گی چرا من اینقده تو رو دوس دارم چرا؟

وقتی می چرخم ، تو خواب و بیداری منو میکشی تو بغلت. سریع میچرخم به طرفت سرمو میذارم رو سینه ات و تو عالم خواب بازم منو می بوسی و من فرو میرم تو آغوشت.

واقعا چقدر داشتنت خوبه.

گاهی یادم نمیاد قبل از تو چه جوری زندگی میکردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
3 بهمن 90 11:04
سلام دوستم.من همیشه وبتو دنبال میکنم.لینکت میکنم دوستم.انشاالله همیشه همیشه کنار هم شاد و سلامت و عاشق باشید.انشاالله که به سلامتی نی نی تو بغل بگیری


سلام عزیزم ممنون گلم ایشالا به همه آرزوهای خوبت برسی الهی آمین
sahar
4 بهمن 90 21:05
khoshbakht bashiiii hamishe aziiiizam va shad khanoom goli
dooset daraam


بوووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووس
مریم و محسن
5 بهمن 90 8:55
مریمی عاشقانه هاتون مستدام عزیزم


در پناه خدا باشی و نی نی تو زود زود بغل بگیری ایشالا زندگیتون سبزززززززززززز
آزي
5 بهمن 90 9:18
الهييييييييييييييييي عزيزم خوشبخت باشين كنار هم و با ني ني تون خوش باشين. اينكه يه مرد عاشقمون باشه حس خيلي قشنگيه واقعا زيباست. مي بوسمت


مامان شی خاله جون آزی یه کوچولو مثل همسرت گیرت بیاد ایشالا بوووووووووس
سحر
8 بهمن 90 15:51
سلام من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه منتظرتم http://gamebaz.ir/
مامان یسنا
8 بهمن 90 15:59
عشق نیرویی است در عاشق که اورا به معشوق میکشاند.عشق تملک معشوق است ودوست داشتن تشنگی محو شدن در دوست. خداوندا به هرکه دوست میداری بیاموز که دوست داشتن از عشق برتر است. ارزو میکنم همیشه هم دیگر را دوست داشته باشید نه فقط عاشق هم باشید. پیوندتان محکم واستوار.